Στο κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας «Καθημερινή» ο ναυτιλιακός συντάκτης Νίκος Μπαρδούνιας αναφέρει ότι ένα από τα πρώτα προς πώληση πλοία είναι το «Νήσος Χίος» τής Hellenic Seaways, προκειμένου να εξοφληθούν δάνεια της εταιρείας προς τράπεζες.
Ας σημειωθεί, επίσης, πως συνολικά οκτώ επιβατηγά πλοία προτίθενται να πουλήσουν οι ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες και σε αυτά δε συμπεριλαμβάνονται τα τρία ταχύπλοα της σειράς «Αίολος» της ΝΕΛ. Είναι γνωστό ότι είναι διακαής πόθος τής ΝΕΛ να πουλήσει αυτά τα πλοία, καθώς βαρύνονται με μεγάλα δάνεια, τη στιγμή που η Εταιρεία εισπράττει πολύ περιορισμένα έσοδα από αυτά.
Ρωτήσαμε…
Η Hellenic Seaways, μετά από ερώτησή μας, διέψευσε ότι το πλοίο είναι προς πώληση. Συγκεκριμένα, το δημοσίευμα της «Καθημερινής» χαρακτηρίζεται από την εταιρεία «ψευδές και κακόβουλο», ενώ στον ισχυρισμό πως το «Νήσος Χίος δεν πωλείται προσθέτει και ότι δεν πρόκειται καν να φύγει από τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη.
Το ζήτημα αυτό έχει άμεσο τοπικό ενδιαφέρον, καθώς αν φύγει το «Νήσος Χίος» από τη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη θα μείνει μόνη της η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, εξέλιξη ιδιαίτερα αρνητική για τα νησιά μας, μια και θα μειωθούν οι δυνατότητες μεταφοράς από και προς τα νησιά, με συνέπεια να δεχθούν ένα πολύ μεγάλο πλήγμα οι τοπικές οικονομίες κι ιδιαίτερα ο τομέας του εσωτερικού τουρισμού.
Μια πιθανή αποχώρηση του «Νήσος Χίος» από τη γραμμή θα λειτουργήσει, φυσικά, ευεργετικά για τα οικονομικά μεγέθη τής ΝΕΛ, ωστόσο ο γενικός εντεταλμένος της Εταιρείας, Ιωάννης Αβραντίνης, προσφάτως είχε δηλώσει στο «Ε» ότι δεν επιθυμεί την αποχώρηση του ανταγωνιστικού πλοίου.
Όχι μόνο δεν πωλείται, όπως είδαμε αλλά και επέστρεψε στα δρομολόγιά του. Σιγά μην είχε τέτοια θέματα η Hellenic Seaways! Και καμμία σχέση το πλοίο με αυτό της νελ. Σαράντα ετών της νελ, τεσσάρων ετών της hellenic
ΑπάντησηΔιαγραφή