>>Με αφορμή το ναυάγιο της ανάδειξης συμπαραστάτη του δημότη και της επιχείρησης.
"Παρακολουθώντας τις αναταράξεις που συνόδεψαν τη μη εκλογή «Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης» (ΣΔΕ) και την αρθρογραφία που ακολούθησε, εκπλήσσομαι με την έκπληξη που δημιούργησε η απόκλιση από τη γραμμή του κ. Δημάρχου. Για μένα έκπληξη είναι ο περιορισμένος αριθμός των «προδοτών». Μαθαίνοντας τη διαδικασία που προηγήθηκε, θεωρώ ότι αυτοί οι τέσσερις ή έστω οι έξι που απέκλιναν από την εντολή, είναι πολύ λίγοι. Και εξηγώ τους λόγους:
Είναι γνωστό ότι κάθε παράταξη συνέρχεται σε προσυνεδριάσεις, προκειμένου να ενημερωθούν όλοι υπεύθυνα και αναλυτικά, ώστε να παρθούν οι τεκμηριωμένες αποφάσεις για τη γραμμή που θα κρατήσουν και την απόφαση που θα ψηφίσουν όλοι κατά τη συνεδρίαση. Μετά από μια τέτοια διαδικασία, η Δημοκρατία απαιτεί να επικρατήσει η γνώμη των πολλών και οι λίγοι να πειθαρχήσουν. Τότε ναι, σε περίπτωση απειθαρχίας έχει δικαίωμα όχι μόνο ο Δήμαρχος αλλά και κάθε Σύμβουλος να θυμώσει και να ζητήσει εξηγήσεις από τον παραβάτη.
Στην περίπτωση όμως της εκλογής του ΣΔΕ έγινε κάτι τέτοιο; Ο νόμος και η λογική απαιτούν την επιλογή προσώπου «…εγνωσμένης εμπειρίας και κύρους.» Αναλύθηκαν αυτά τα προσόντα καθενός από τους ενδιαφερόμενους; Πού χρειάστηκαν και πώς αξιοποιήθηκαν τα βιογραφικά που μας υποχρέωσαν να καταθέσουμε;
Έχω εργαστεί ως Μηχανικός ελεύθερος επαγγελματίας, υπάλληλος ιδιωτικής εταιρίας και υπάλληλος του Δημοσίου. Ως υπάλληλος του Δημοσίου έχω διατελέσει Δ/ντής σε τρεις Δ/νσεις της Νομαρχίας (Προγραμματισμού, Τεχνικών Υπηρεσιών και Δ/ντής της Νομαρχίας). Έχω υπηρετήσει για περισσότερα από τρία χρόνια στο Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης και με αυτή την ιδιότητα έχω ασχοληθεί με σχεδόν κάθε είδους αντικείμενο του Δημόσιου Τομέα. Μερικές από τις υπηρεσίες που είχα επιθεωρήσει είναι οι Πολεοδομίες Λαμίας, Κύμης, Μαρκόπουλου, η Δ/νση Μεταφορών Πειραιά, το Δασαρχείο Πεντέλης, το ΤΣΜΕΔΕ, ο ΟΕΚ, ο Δήμος Πετρούπολης για τα Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος κ.λ.π. Ως Τεχνικός Σύμβουλος της Περιφέρειας ασχολήθηκα με τις Τεχν. Υπηρεσίες και τα έργα σχεδόν όλων των Δήμων και των Νομαρχιών της Περιφέρειας. Ως Νομαρχιακός Σύμβουλος, Δημοτικός Σύμβουλος και Αντιδήμαρχος έχω αναπτύξει θέσεις και δραστηριότητα που έχουν γίνει αποδεκτές και έχουν αναγνωριστεί (έστω και όψιμα) ακόμη και από αντιπάλους.
Πως αξιολογήθηκαν και πώς «βαθμολογήθηκαν» αυτά τα προσόντα; Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει υπεύθυνα; Δεν αμφιβάλω ότι και οι άλλοι συνυποψήφιοί μου θα έχουν παρόμοιες απορίες, θεωρώντας καθένας τα προσόντα του αξιόλογα. Ποιος θα μας τις λύσει; Είναι προφανές ότι η δικαιολογία ότι «η παράταξη οφείλει να εμφανίζεται αρραγής», στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι μέχρι και επικίνδυνη. Γι αυτό εκτιμούσα ότι περισσότεροι δημοτικοί Σύμβουλοι θα πειθαρχούσαν στη συνείδησή τους (και όχι στις αυθαίρετες εντολές) και θα αποστασιοποιούνταν. Διότι είναι άλλο η δημοκρατική διαδικασία και η πειθαρχία στην όποια απόφαση πλειοψηφήσει και άλλο η «ποιμνιοκρατική» υποταγή στην εντολή του Ποιμένα."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου